Archive for iunie 14, 2009

Just a new post

Buna dimineata si mie, eu nu fac la fel de bine ca majoritatea. Eu sunt foarte obosita, irascibila, fara chef, infometata, insetata si lista ar putea continua. Am avut o saptamana foarte grea. Am intalnit oameni mai putin destepti, dar cu un nivel ridicat de altceva 🙂 . O persoana importanta pentru mine a fost si poate inca este suparata pe mine. Imi pare sincer rau.

Aseara am gasit un pisic mic, mic. Era complet alb, slabit si mieuna non-stop. L-am luat in brate si am plecat cu el. L-am plimbat prin minunatul oras, plin de luminite, curatenie, strazi pavate, verdeata, catei, gunoi, gunoieri, masinute fel de fel si multe altele. Da, stiu ca ti-ai dat seama ca vorbesc despre Lehliu, si anume Gara. Asa, sa revin la pisic. Micutul a mancat, nu stiu ce si cand sa ma duc acasa 😀 l-am dus acolo de unde l-am luat.

P.S.: Maine ma duc sa cumpar paine.

Comments (1) »