Summer way

Azi nu aveam ce face, ma plctiseam si am inceput sa ascult muzica… si am dat de melodi vechi, melodii care inseamna ceva entru mine. Mi-am adus aminte de nenumarate momente, intamplari, persoane, mi-am schimbat starea de spirit  si am inteles ca merita sa zambesti. Macar de dragul amintirilor frumoase petrecute cu persoanele importante din viata ta.

De cateva zile am chef sa dorm intruna, sunt foarte obosita. Dar nu pot. M-am apucat de citit, in sfarsit.Am de citit si ce mi-a dat profa de romana dar intai sa citesc ce imi place mie si apoi restul, mai am timp. Tinand cont ca majoritatea timpului il petrec in casa- din cauza vremii- imi vine cheful de citit imediat.

Si am chef sa ma distrez, sa rad din toata inima, am chef sa ma duc la munte. Cateodata am chef sa inceapa scoala.  Am chef sa le zic tuturor ce cred despre ei. Si vreau sa ma vopsesc. Si ca tot mi-am adus aminte , ma duc sa imi iau inghetata si sa imi fac un frappe. Ceaules copii!

1 Response so far »

  1. 1

    C.L.A.M.E.D. said,

    Ne bagi si pe noi in blogroll? 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu