Archive for martie 4, 2009

Dooh

Frate… Ma plictisesc la modul cel mai grav. Ma trezesc azi, imi iau telefonul de sub perna, era 11. Si vad 5 SMS-uri, 3 erau normal de la COSMOTE, iar celelalte de la … nu conteaza. Fac ce fac  si ies sa ii cumpar cadou  lu’ mama ( La multi ani mamico! ). Aveam ditamai cutia in brate si toti depravatii se uitau la mine si comentau de parca nu au mai vazut asa ceva.
La scoala plictiseala. Am copiat la biologie la test (mersi Stefania), la romana am barfit lumea din lehliu impreuna cu profa:D, si am chiulit normal de la ultimile 2 ore. In sfarsit am reusit sa scap de anumite persoane care imi umpleau viata degeaba, ma simt mai bine, dar nu asa cum ar trebui pentru ca…eh… mai sunt acele lucruri de care nu le pot uita asa repede. Putinele persoane care imi erau dragi nu sunt asa cum credeam eu. Ma rog…Nu mai am baterie( 7 minute ) si incarcatorul e „plecat”, deci noapte buna!

Leave a comment »