Archive for martie 24, 2009

Intrebari

Lumea a inceput sa trimita din ce in ce mai multe massuri imbecile. M-am plictisit de asta si de restul lucrurilor care ma  inconjoara. Abia astept vara, vacanta de vara, sa am mai mult timp pentru mine. As vrea sa fiu putin mai abstinenta, dar imi este greu 😀 .

Joi iar trebuie sa merg la medicul dermatolog 😦 . Nu mai vreau acolo, mai bine la 2 ore de matematica, ca a inceput sa imi placa mai mult acum, ca facem geometrie. La scoala o duc mai bine, acum, ca mi-am schimbat locul in banca. Stau in prima 😀 . Franceza imi place tot mai mult:)).  Acasa e din ce in ce mai rau. Nu intru in detalii…Nu fac nimic in afara faptului ca stau ore in sir in pat, citind Harry Potter:x.

Pe mess nu prea mai vorbesc cu nimeni. Decat cu persoanele care mai ma baga in seama, nu mai am chef de nimic. Iar sunt intr-o stare d’aia nasoala. Privesc aiurea si nu ma gandesc decat la un singur lucru-Cum ar fi daca..? Si caut solutii la aceste ganduri, dar nu gasesc nimic.

In tot Lehliu se vorbeste de Lehliu Mania 2 :D. Da… frumos :-@. Pai normal, asta stiu sa faca toti, ca statul la soare nu le mai place:)).

A bientôt!

Leave a comment »