Archive for mai 2, 2009

1, 2, 3, 4!

Patru joburi pe care le-am avut

1. Elev

2. Baby sitter
3. Copil de  mingi (cu Andra )
4.Portar

Patru filme care mi-au placut

1. A walk to remember
2. Harry Potter 4
3. Twilight
4. If only

Patru mancaruri preferate

1. Cartofi prajiti
2. McDonald’s
3. Inghetata Neastea
4. Iaurt cu visine

Patru carti preferate

1. Harry Potter 6
2. Harry Potter 7
3. Viata in roz si Simfonie in mov
4. Memoriile unei gheise

Patru locuri unde am locuit

1. Lehliu
2.  La mamaia
3. La cealalta mamaia
4. La vecina

Patru seriale/emisiuni TV preferate

1. Cum se fabrica?
2. Mondenii
3. Fear factor
4. Fenomene stranii

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic

1. Blogul meu
2. You Tube
3. Psiholife
4. Hi5 meu

Patru oameni carora le pasez leapsa

1. Cui vrea.

Leave a comment »