Archive for mai 26, 2009

i just wanna feel like you

Cel mai bun prieten: Alex.

Cea mai buna prietena: N’am.

Grup / secta din care faci parte: pfff 🙂

Educatie: Al. Odobescu

Varsta: 16, aproape

Ocupatie: elev eminent :))

Gen de muzica: Unul sau altul.

Gen de filme: comedi , romantice, psihologice

Formatia preferata: E.M.I.L

Film preferat: A Walk To Remember

Religie: ortodoxa

Interese/aspiratii: Faculteatea de de psihologie si stiinte educationale

Urasti sa:  ma plictisesc grav.

Iti place sa: dorm, citesc, rad.

Daca ai putea ai: …as schimba unele persoane.

Leave a comment »

Si daca nu am chef de tine,LASA-MA!

Baaa sunt in criza din toate punctele de vedere. Tinand cont ca majoritatea oamenilor de peste 20 de ani au o minte mai putin dezvoltata decat a celor de 7 anisori, ne dam seama unde si alaturi de cine traim. Si acum imi dau seama cata dreptate avea mama cand zicea, eu zic asa in general, „Cu cat omul se mareste, cu atat se prosteste.” Si nu numai asta,  au un caracter pe care nu il intelege nimeni, sau cel putin eu nu.

Tasatura lor mintala e prea complexa probabil, iar constiinta li s-a instituit intr-un centru din care incepe sa se dezvolte o experienta unica, un lucru important, o provocare pentru ceilalti, e ca si  cum ar desena pe un panou mare  ceva ce trebuie  sa fie vazut de toata lumea. De aceea cele mai multe dintre relatiile dintre oameni nu mai sunt atat de stranse si bazate pe principi morale ca altadata.Ci se bazeaza pe aparente, care la inceput sunt foarte favorabile, circumstantele rezonabile, iar relatia dinntre cei doi merge foarte bine, nimic  rau nu se intampla, pare sa nu existe probleme. Dar odata ce unul dintre ei incepe sa isi dea masca jos, totul ia alta culoare, mai putin calda, si asa totul se duce… Dar… totul trece!

Am dat si tezele. Ma simt minunat din punctul acesta de vedere. Sambata am fost la concert ma, ca orice alt locuitor al Lehliului. Minunat si acolo.Tocmai mi-a cazut castronul cu coji de seminte, ma duc sa le adun. Pa!

Comments (2) »